خدا
خدا

 

            به خدا گفتم : بیا جهان راقسمت کنیم آسمون واسه من،ابراش مال تو

            دریاش واسه من ، موجش واسه تو

           ماه مال من ،خورشید مال تو

           خدا خندید وگفت:توبندگی کن وانسان باش ،همه دنیا مال تو....

                                                  من هم مال تو .

                               تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

                      



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:38---8 بهمن 1390
سلام مرسی که بهم سر زدی منم لینکت کردم.
موفق باشی


مریم
ساعت17:36---8 بهمن 1390
سلام مرسی که بهم سر زدی منم لینکت کردم.
موفق باشی


ملازهی
ساعت18:05---3 بهمن 1390
وبلاگ قشنگی دارین موضوعاتش خوبن

shafigheh
ساعت17:58---27 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : فرشته مولایی