سلام       خوش آمدید.     

 

الهی

نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم

نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی

پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی

 



نظرات شما عزیزان:

آبتین
ساعت21:54---27 بهمن 1393
خیــــــــــــــلی عالی بود

نازنین
ساعت16:10---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار فرشته مولایی
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


fereshteh
ساعت18:16---20 تير 1393
سلام
دوست عزیز
به وبلاگ منم بیایی خوشحال میشم.@ };-


سارا
ساعت5:01---31 ارديبهشت 1392
درود بر شما وبلاگ نویس عزیز از وبلاگت خیلی خیلی خوشم اومده می خوام با هم در تعامل بیشتری باشیم سری به من بزن منتظرتم

م صادقی
ساعت18:22---28 آذر 1391
سلام ابجی مهربون ممنون از اینکه تو وبلاگت یاد من کردی لایق نبودم اجی گلم اگر قرار به یاد گرفتن باشه که من از شما اموخته ام چون من که چیزی در چنته نداشتم که بخواهم تقدیم استادی چون شما کنم در ضمن اولین سالروز تولد وبلاگت را تبریک میگم راستی میدونستی تقریبا با من تولد وبلاگت همراهه وبلاگ شما 6روز از من کوچکتره امیدوارم همچنان شاهد مطالب زیبا و ارزنده در وبلاگت باشیم

آرمتین
ساعت17:58---21 آذر 1391
سلام معذرت امتحان داشتم بازم پیشم بیا ممنونم

shaghayegh
ساعت20:36---20 آذر 1391
mohtavaye jalebi dasht movafagh bashin ba arezoye pishrafte rooz afsone weblog shoma

shaghayegh
ساعت20:36---20 آذر 1391
mohtavaye jalebi dasht movafagh bashin ba arezoye pishrafte rooz afsone weblog shoma

shaghayegh
ساعت20:36---20 آذر 1391
mohtavaye jalebi dasht movafagh bashin ba arezoye pishrafte rooz afsone weblog shoma

shaghayegh
ساعت20:35---20 آذر 1391
mohtavaye jalebi dasht movafagh bashin ba arezoye pishrafte rooz afsone weblog shoma

م صادقی
ساعت11:19---4 آذر 1391
عشق یعنی اینکه ما باور کنیم
یک دل دیگر ارادتمند ماست
آپم بیا


حسن
ساعت17:59---27 آبان 1391
سلام خدمت مدير وبلاگ قبل از هر چيزي فرا رسيدن ماه محرم را به شما تسليت مي گويم وبلاگ قشنگي داري دوست دارم تبادل لينك كنيم اگر خواستي منو لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن و بعد سري به وبلاگم بزن نظرتو بده تا منم بفهمم وبا افتخار فراوان شما را لينك كنم البته ببخشيد كه باعث زحمت شدم ادرسwww.hasan.pear.loxblog.com

عصمت
ساعت15:47---20 مهر 1391
سلام فرشته جون ممنون بهم سرزدی وب توهم عالیه خواستی لینکم کن من لینکت کردم بازم بهم سربزن

م صادقی
ساعت16:40---28 شهريور 1391
ممنون از اینکه سر میزنی سپاس از راهنمایی زیبایت تشکر از تعریفی که کردی

م صادقی
ساعت9:59---24 شهريور 1391
بی تو اما عشق بی معناست، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم، بی جاست، می دانی؟


پاسخ:ممنون ازلطفتون


م صادقی
ساعت20:50---22 شهريور 1391

زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور
و زندگی کردن حرکتی عمودی است
از زمین تا آسمان !


آرمتین
ساعت18:54---20 شهريور 1391
سلام ممنونم بازم منتظر نظرت هستم با تبادل لینک اگه موافقی خبرم کن

م صادقی
ساعت22:16---18 شهريور 1391
یه نفر داد می زنه :
( پرف پارو می کنیم)
چشام از خواب می پرن
پلکامو هم میزنم
شیشه ها بخار گرفتن
پا می شم پنجره رو وا می کنم
همه ی کوچه پُره از پر قو
شاخه ها عروس شدن
آدما دستاشونو ها می کنن
جای پاشون میشه کفش مخملی
چه هوای پاکيه
ريه هامو پر و خالی می کنم
حسّ شاعرانه ام گل می کنه
قلمو ور می دارم
توی دفترم می نویسم:
اونی که دلم براش پر می زنه
دوس دارم الان بیاد در بزنه


م صادقی
ساعت10:46---3 شهريور 1391
کار ما نیست شناسایی راز گله سرخ کار ما

شاید این است که در اندیشه گل سرخ شناور باشیم
پاسخ:ممنون بهم سرمی زنی


آرمتین
ساعت2:41---24 مرداد 1391
سلــــــــــــــــــــــــــــ ام هههههههههه


خوبی؟ممنونم که سرزدی عزیزم


لطف داری!


سعی میکنم همیشه بهت سر بزنم!
بازم بیاوبرام نظر بزار


م صادقی
ساعت20:52---22 مرداد 1391
اجی فرشته مهربون سلام عباداتت قبول درگاه حق التماس دعا

mina
ساعت11:22---13 مرداد 1391
دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.


mina
ساعت23:00---7 مرداد 1391
مرسی از حضورت من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی.هوایه وبت عالی بود

فرشته
ساعت19:19---7 مرداد 1391
ممنون که دعوتم راقبول کردین

nasrin
ساعت3:19---3 مرداد 1391
سلام دوست عزیز من آپم منتظر نظرت هستم

sara
ساعت17:06---23 تير 1391
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe

نظربیگی
ساعت13:25---21 تير 1391
با سلام وبلاگ فوقالعاده ای داری
ممنون که به وبلاگم سر زدی


نت ورک
ساعت23:42---7 تير 1391
سلام شغلی بادرآمد بی نظیر وباورنکردنی کاملاقانونی وتحت نظارت دولت جمهوری اسلامی وپاره وقت درسراسر ایران
به سایت ماهم سربزنید موفق باشید
www.irannetwork.loxblog.com


milad
ساعت10:13---4 تير 1391
سلام جوزل وبلاگز وارمن سیزی لینک الدیم سیزد منی لینک الیین

فاطمیون پادشاه عالمند
ساعت11:08---27 خرداد 1391
سلام وبلاگتون خیلی خشکله من شما رو لینک می کنم به ما سر بزن

شفیقه
ساعت22:14---25 خرداد 1391
پاسخ:خودتون گل هستین ممنون

م صادقی(مریم)
ساعت10:18---15 خرداد 1391
من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم /
نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی /
چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی / نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : فرشته مولایی