نظرات شما عزیزان:

م صادقی
ساعت17:42---2 تير 1391
قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت7:05---1 تير 1391
نوشته هاي روي شن مهمان اولين موج درياهستند حکاکيهاي روي سنگ مهمان هميشگي تاريخند دوستان خوب حک شدگان روي قلبند ماندگاراني ابدي
------------------------------------------------------ آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .


mostafa
ساعت22:55---29 خرداد 1391
سلام.
دوست عزیز وبلاگ خفنه و عالی.
یه سر هم به وبلاگ من بزن.
=D D=D D


م صادقی
ساعت9:12---29 خرداد 1391
خالق من بهشتی دارد
نزدیک
زیبا
بزرگ
و دوزخی دارد
به گمانم کوچک و بعید
و در پی دلیلی است که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یه دعا در حق دیگری
شاید امروز آن روز بی دلیل باشد
دعاگویتان هستیم
(مبعث پیامبر بزرگ اسلام پیامبر نور و رحمت بر شما و خانواده محترمتان مبارک بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : فرشته مولایی